fbpx
Gratis consult

Ik heb een klacht, maar hoe werkt dat eigenlijk.

 

Gold City Clinics neemt uw klacht serieus en zal hiermee vertrouwelijk omgaan. Een klacht is eigenlijk een vervelende zin voor het niet tevreden zijn met een resultaat of een dienstverlening. We staan voor kwaliteit en veiligheid, uw klacht geeft ons ook de mogelijkheid om steeds beter te worden door o.a. les te nemen uit uw klacht. Op deze manier kunnen we onze processen en beleid beter uitvoeren.

We zijn allemaal mensen, het kan zijn dat u misschien niet tevreden bent om welke zaak dan ook. We adviseren u om uw klacht eerst direct te bespreken met uw behandelaar of de medewerker. Graag kijken we met u samen naar een gepaste oplossing. Dit kunnen we alleen samen met u doen.

Vergeet ook niet eerst de veelgestelde vragen te lezen, soms staat het antwoord hier ook al bij.

Als u toch een klacht wenst in te dienen dan kunt u deze voorleggen aan de klachtencoördinator. Hij of zij helpt u bij het zoeken naar een oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces.

Omdat wij waarde hechten aan uw mening en ervaring hebben wij voor onze klachtenprocedure een externe, onafhankelijke klachten behandeling.  U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg van de geschillencommissie.

Hier vind u het bewijs van onze inschrijving

Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en
advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Mocht u meer informatie wensen, dan kunt u ook contact opnemen met onze kliniek.

Geschillen commissie als onafhankelijke klachtencommissie

Stel we lopen vast, en nu?

Komt u met de klachtencoördinator er niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Gold City Clinics heeft een onafhankelijke erkende commissie, de “geschillencommissie”, die klachten van patiënten onderzoekt.

Reglement klachten procedure

Meer informatie over de geschillencommissie kunt u hier vinden.